Is er een site om toetsen af te halen?

Met bio en Frans hebben we altijd een vaste repetitie, ik weet gewoon dat die ergens vandaan komen, staat vast op internet maar waar..... Mag eigenlijk niet xD..... maar toch =D

Weten jullie miss een site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke methoden gebruiken jullie?

Het beste antwoord

Misch www.fuckhuiswerk.nl daar staan oook antwoordenboeken op misch ook toetsen weet niet zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja, die bestaat en volkomen legaal. Elke uitgever heeft online toetsen staan die bij de methode horen. Dit worden diagnostische toetsen genoemd.

Als je boeken bij VanDijk vandaan komen kan je inloggen met je klantnummer dat je hebt gekregen. Je kunt dan van alle methodes die jullie gebruiken toetsen oefenen. VanDijk maakt het inloggen makkelijker (VanDijk is de distributeur van schoolboeken).

Je kunt ook rechtstreeks bij de uitgevers terecht, maar moet dan per uitgever een inlogcode hebben.

Overigens zijn dit nooit precies dezelfde toetsen als de docent geeft. De docent krijgt de toetsen namelijk (meestal) ook van de uitgever, tenzij de docent zelf de toets maakt. Ik deed dat vroeger tenminste zelf en had een databank met toetsvragen. Tegenwoordig is het makkelijker nu alles online staat.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt ook online zoeken naar oefentoetsen, bijvoorbeeld bij digischool.

Als je er niet uitkomt, vraag dan je docent of mentor om advies. Geef bij je vraag aan dat je wilt oefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, hebben wij ook, maar het ligt denk ik een beetje aan de methode die je hebt. En waarschijnlijk moet je daar een lerarencode voor hebben, is ook zo met online antwoordenboeken. Ele heb je soms oefentoetseb voor leerligen van methodes zelf, soms word dat als so gegevan