hoe kan je het best in 1 avond 2 toetsen in je hoofd stampen?

Ik kan van mezelf best makkelijk dingen onthouden, maar vanavond is er een film op tv.. en ik moet nog huiswerk maken..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Download die film, maak eerst het huiswerk dat je echt móét maken en ga heel de avond en ochtend leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem de film op zodat je die op een later moment kan terugkijken. dan heb je tijd voor de toetsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die film zou ik zoals eerder gezegd een andere keer kijken. Je kan beter je avond besteden door steeds 15/20 minuten te leren en dan 5 minuten pauze te nemen. Dan onthoud je het het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huiswerk eerst , film totaal niet belangrijk of je wil graag onvoldoendes krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem de film op en doe eerst 1 uur de ene toets en dan 1 uur de andere toets dan weer de 1ste enz enz