Bedrijven hebben het vaak over hun 'full service'. Wat houdt dat in? Zijn er regels aan verbonden om hiermee te mogen adverteren?

Of is dit slechts zo'n loze 2009 kreet....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Full service wordt vaak gebruikt in de zakelijke dienstverlening. Bijvoorbeeld; Een Werving en Selectiebureau die ook re-integratietrajecten en opleiding/training aanbiedt.

Of een trainingsbureau die ook ziekteverzuimbegeleiding etc. aanbiedt. Eigenlijk zegt het niet zo veel. Je kunt beter gaan voor specialisten dan voor organisaties die van alles een beetje in huis hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is gewoon een reclame kreet

Toegevoegd na 18 seconden:
om klanten binnen te lokken

Toegevoegd na 2 minuten:
als je een produkt koopt mag je er toch van uit gaan dat je 100% service krijgt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee daar zijn geen regels voor, dat is gewoon een reclameterm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedrijven met full service... massagesalon Happy Ending?