Cursus volgen, Ik zelf heb avondonderwijs gevolgd ,boekje met cd aanschaffen,ik zelf heb assimil, en veel oefenen.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zal dan wel geen beste antwoord worden maar een vriend van mij is door een stomme toestand in Marokko met het gerecht in aanraking gekomen en heeft daardoor 14 maand daar in de gevangenis gezeten, nu, 5 jaar later spreekt hij nog steeds een héél deftig mondje arabisch, moraal van het verhaal, ga om met arabisch sprekende mensen, luister en leer het van hen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met zo'n klein en goedkoop boekje. Ikzelf gebruikte in Egypte "Arabisch spreken en begrijpen" van de taalgidsenserie van Globus. Heb het verleden jaar voor 4 euro in zo'n witte boekhandel gekocht. Er staat heel veel in en als je dat allemaal uit je hoofd geleerd hebt ben je al een aardig eindje op weg. Daarna kan je je een of andere dure cursus aanschaffen.