Ik ga bijles geven.

Ik ga iemand bijles geven, een vriendin van me, zijzelf zit in de brugklas van mavo, en ik op 2vwo. Ik ga haar bijles geven voor 2,50 per uur, omdat ik gewoon bevriend met haar ben. Ik hoef er niet eens geld voor. We spreken donderdag af in de bieb. heeft iemand tips?

(Bijles wiskunde)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat leuk dat je haar wilt helpen! Eén op één is soms duidelijker dan klassikaal.
Laat ze haar lesboek meenemen en inventariseer dan met haar welke opgaven ze moeite heeft. Kan best dat ze een deel wel snapt.
Laat haar het huiswerk alvast maken zodat jullie er samen nar kunnen kijken.
Begin desnoods met uitleggen aan het begin van het boek van dit lesjaar. Elke keer een hoofdstuk.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hou het leuk, maar serieus. Vraag haar studieboeken en bespreek waar ze problemen mee heeft. Maak voor jezelf een planning voor de komende weken. Vrijwillig is niet vrijblijvend.