hoeveel verdien je als je via een uitzendbureau gaat werken, netto?

Toegevoegd na 5 minuten:
Buschauffeur zonder diploma. Heb gehoord van €1500,- .
Zal dit bruto of netto zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Amadea
13 jaar geleden
Daar is geen standaard bedrag voor te noemen. Hangt af van het soort werk, aantal uren, jouw ervaring, en het uitzendbureau waar vanuit je dat werk gaat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buschauffeur zonder diploma. Heb gehoord van €1500,- .
Zal dit bruto of netto zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gerelateerd aan het werk dat je doet, je opleiding en je leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is le leeftijd? En je hebt wel een groot rijbewijs neem ik aan? En wat voor diploma heb je wel? Alleen lager school?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen diploma. groot rijbewijs; bus, auto aanhanger etc. Ben nu 48.

Het beste antwoord

Bij het gemeentelijk vervoerbedrijf Utrecht verdient een chauffeur (mits 24 jaar of ouder) minimaal ruim 1600 euro (zie link).

Zoals eerder gezegd zal het salaris bij een uitzendbureau daar niet veel onder moeten zitten. Aangezien je nog geen diploma hebt kan het zijn dat je lager wordt ingeschaald. Het bedrag van 1500 euro lijkt mij zeker een brutobedrag. Het is zeer moeilijk om uit te rekenen wat je nettosalaris zal zijn omdat dit van een aantal factoren afhankelijk is.

Wel kun je bij het uitzendbureau om een proefberekening vragen. Een andere tip is om rechtstreeks te solliciteren bij een vervoerder als dat mogelijk is. Of werken ze alleen met dit uitzendbureau?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bijna altijd bruto wat een werkgever aangeeft. Is nl. afhankelijk van je situatie hoeveel eraf gaat. Je zal ong 2/3e overhouden, dus 1000 e
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal houdt een uitzendburo de CAO aan van het inleenbedrijf, in het geval van de buschauffeur de CAO van het besloten busvervoer of het openbaar vervoer. Dus eigenlijk verdien je dan net zoveel als de werknemers die rechtstreeks werken voor de inlener.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitzendbureau vernoemd 99% zeker altijd bruto (if not more) Ook bepalen zij zelf wat ze je geven en de door rekeningfactor (1,2,3 keer jouw uurloon) Omrekenfactor 3 = Jou uurloon 10 euro x 3 = 30 euro krijgt het uitzendbureau voor jou ... jij krijgt 10.

Je houdt average 2/3 over van je bruto loon