Stel ik volg een studie, en je hebt je P en je wil naar de uni maar je volgt ook 4ejaars hbo, krijg je dan stufi voor hbo en uni voor 4jr of eenmalig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens mij is het momenteel zo dat je stufi krijgt voor in totaal 4 jaar, waarvan los staat wat je studeert.
Dat is dan natuurlijk nu zo, ik weet niet of dat ook geldt voor mensen die al wat langer studeren, zoals jij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je na je P direct naar de uni gaat zal je je hele studie stufi krijgen. Mocht je je hbo af willen maken moet je je universitaire opleiding daarna zelf betalen, ook het collegegeld moet dan volledig uit eigen zak komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je na je HBO overstapt naar de uni worden alle jaren opgeteld waarvoor je stufi hebt ontvangen. Wanneer je de 4 jaar overschreden hebt kan je nog wel stufi ontvangen maar dat wordt dan direct een lening.