Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kost geld inwisselen geld bij ING?

Ik ben naar Kenia geweest en heb nog geld over van daar. Kan ik dat inwisselen bij ING? Kost dat geld? Zo ja hoeveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom doe je het niet gewoon bij de GWK ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GWK is duurder dan de bank.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk zal het geld gaan kosten omdat je het moet op laten sturen terug naar Kenia. Ik had ooit buitenlands geld wat ik wou opsturen en dat kostte €1,50 en dat geld wat ik had was ongeveer 5 euro. Ik vond het de moeite niet waard. Als je precieze getallen wil weten zal je denk ik naar de ING Bank moeten gaan voor meer info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je moet betalen om te wisselen. Valuta wisselen kost nu eenmaal geld. Een bank moet er ook iets mee gaan doen en daar betaal je voor.

Wisselkoers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ten eerste moet je een vast bedrag betalen (iets van 2,5 euro) en dan krijg je voor het geld ongeveer 10% minder dan de wisselkoers (dit is de verkoop koers en kun je op de site van de Ing wel vinden)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
De Koersmarge: 5%
De koersmarge is verwerkt in de wisselkoers voor het storten van buitenlands geld.
Transactiekosten: Tot € 500 is € 5 per transactie
De bank wisselt alleen buitenlandse biljetten geen munten.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanwaar de min?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding