Waarom krijgen we steeds minder geschiedenis over Nederland zelf

Ik snap dat het belangrijk is om de grote lijnen te weten van het buitenland maar het is toch ook belangrijk dat je de geschiedenis weet over je eigen land.
We worden toch niet te nationalistisch als we wat meer over ons eigen land krijgen?
Bijvoorbeeld mijn geschiedenis boek bestaat uit 6 hoofdstukken en per hoofdstuk ongeveer 7 paragrafen waarvan er maar 1 paragraaf over Nederland gaat
is dit niet te weinig?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zit in de Derde klas Mavo dit betekend dat ik nog maar 2 jaar moet en zoals hierboven aangegeven bestaat het boek van dit jaar maar uit 1 paragraaf Nederland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bent nog jong maar je hebt al geschiednis gehad toch. Nu krijg je dat nog een paarjaar alles komt vanzelf op je af eleke keer weer een ander geschiedenisboek
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in mijn geschiedenis boek staat alleen maar geschiedenis die ook te maken heeft met nederland