Hoge Hotelschool Maastricht is de beste hotelschool van Nederland. Dat staat in de nieuwste editie van de Keuzegids Hoger Onderwijs.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De Rooi Pannen denk ik. Die heeft 3 Horeca scholen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EuroCollege Hogeschool verslaat Hogescholen en Hotelscholen als beste school van Nederland
EuroCollege Hogeschool (hotelschool & eventschool) scoort erg hoog. 80% van de studenten studeert binnen 3 jaar af. Een kleine 60% studeert inmiddels binnen 2 1/2 jaar af. Met deze resultaten laten wij alle overheidscholen ver achter ons. Hoe hard zijn onze cijfers? Keihard. De NVAO - de accrediterende instelling van Nederland - heeft dit zelf vastgesteld en vastgelegd in een goedkeurende verklaring. Dit betreft zowel onze hotelschool als eventmanagementopleiding.