Thema's voor een poster?

Voor Nederlands moet ik een poster maken dat mensen uitnodigt voor een openbaar feest. Dat feest moet een thema hebben en je moet iets over dat thema knutselen. Bijvoorbeeld bij het thema halloween kan je een pompoen knutselen. Hebben jullie ideeën welk thema ik kan doen en wat ik daarbij kan knutselen?

Toegevoegd na 29 minuten:
Hoeveel keer moet ik op paint vergroten om een a4 formaat te krijgen

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb nu al een thema : gemaskerd bal en ik ga er een masker bij knutselen wie weet waar je veren kan kopen en de poster moet op de computer gemaakt worden wat voor achtergrond zou ik kunnen doen en met welk programma zou ik de poster kunnen maken??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (6)

Een Caribbean party.

Je kunt dan een kokospalm knutselen en een pina colada.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Halloween => pompoen, heks oid
- carnaval => allemaal kleuren, en eigenlijk alles wat je wilt
- Barbie/prinses => alles in het roze, prinsessen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gemaskerd feest? Een detective feest? Een dierenriem feest? Knutsel daarbij dus maskers; detective sullen zoals loupe en Sherlock Holmes geding en symbolen uit de horoscopologie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geding moet zijn dingen

Toegevoegd na 11 minuten:
Of een herfstfeest, of een er-is-altijd-wel-iets-om-te-leren--feest!

Toegevoegd na 21 minuten:
Leren moet zijn vieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thema jaarmarkt... een kraam met spulletjes..

thema jaarlijkse kerstmarkt... een kerstboom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan dit:

discofeest-> discobal, radio's enz.
fruitfeest (wij moesten ook zo'n opdracht doen voor nederlands en dezen hadden we zelf VERZONNEN)-> allemaal lekker fruit
nieuwjaars feest-> vuurwerk

eh... ja dat was het zo'n beetje!

veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strandfeest : je kan er vanalles bij maken, een kampvuur, bbq tentje, surfplank, ijsjes