Mag een leraar je zomaar een uur na laten komen?

Me leraar zegt dat als je (maakt niet uit wie) je huiswerk niet af hebt je vrijdag het 8ste na moet komen. Mag dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (7)

Helaas mag dit ja, doen ze bij mij op school ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- omdat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien omdat je zegt: helaas..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat overigens niet van mij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*was
Dat ligt aan de afspraken/regels die de school gemaakt heeft. Bij mijn zoon op school is het zo dat als je te laat komt de volgende dag het 0e uur (dus 7.45 uur) na moet komen ,tja het schijnt te mogen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is niet zomaar, maar omdat je je huiswerk niet gemaakt hebt, de leraar heeft dat recht en ben maar blij dat hij je nog waarschuwt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal eens met je nuchtere antwoord. Dit is inderdaad niet zomaar.. +
Ligt inderdaad aan de regels die jou school heeft voorgeschreven, bij ons is het én de eerste uur terug komen van de volgende ochtend én je moet nablijven. het is gewoon pech hebben en de volgende keer je huiswerk af hebben ( wat ik overigens ook niet altijd heb )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit mag want je moet je huiswerk af hebben en als je dat niet hebt dan krijg je straf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig mag dit. Het laatste hoopje op een niet volledig achterlijke toekomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL, goeie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*goede, ik heb geen achterlijke toekomst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeievraag dan wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:| Never mind ook..
Onze docent zei dat altijd:

''Je was kennelijk te druk bezig met andere dingen, en ik weet dat je van huiswerk maken houd, dus mag je het straks komen inhalen.''

Ik was best een brave kerel :) Dus ik hoefde dat niet..

In tegenstelling tot de ''macho's'', die moesten nablijven en kregen éxtra werk mee.

En als je gewoon zorgt dat alles af is, komt alles goed.
Onthou, het huiswerk is niet voor de leraar.. maar voor jezelf. Want huiswerk is net als leren.

De leraar krijgt zijn salaris toch wel :)

Alleen kwam ik daar wel wat laat achter.. >)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag Nederlands ygenlijk ook wel gaan volgen. :)