Als ik een goed idee heb, waar kan ik dan het beste heen voor zo veel mogelijk profit?

Stel ik heb een goed idee voor een nieuw soort pak drinken (vorm e.d.), maar ik ben niet goed in tekenen, en kan het idee dus niet visualiseren en aan iemand voorleggen.
Waar kan ik dan terecht om mijn idee op papier te krijgen, en op zo'n manier dat ik er ook zoveel mogelijk profijt van heb? (Denk aan; winstverdeling e.d.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Een studievereniging voor industrieel ontwerpen, danwel een docent verpakkingskunde op een universiteit. Zij kunnen je dan assisteren in de juiste wegen & hun contacten aanboren.

Hier een idee:
http://www.daedalus.utwente.nl/
http://www.2k-advies.nl/db/WAS470a16895cef1/boekje.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opgeven bij het beste idee van Nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha maar dan moet je met je kop op tv ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is die zo erg dan??
sterredag
13 jaar geleden
dan moet je toch wel wat uitgetekend hebben om het te presenteren, kortom probleem blijft, je kan het niet presenteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Jelle: Speakin' off, hoe is het met La Momma?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha ja ik vind dat wel erg, lol. God is bescheiden hoor, LOL. En idd @sterredag; ik moet het eerst uitgetekend hebben (en vertrouw niet zoveel mensen in mijn omgeving die goed kunnen tekenen met het verdelen van eventuele winst.. het idee is van mij, dùs zou ik een groter aandeel daarin hebben :))
hier weet je zeker dat men zich bezig houd met jouw product ,en het beschermen van jou ideee.
mocht het goed zijn dan regelen ze ook de patent etc.
en subsidies om je ide te verwezenlijken.

http://www.syntens.nl/SYNTENS/faq.aspx