Waarom handelen bedrijven altijd in dezelfde relatiegeschenken. Dat wordt straks weer wat met kerst, hoe zorg je nu voor iets unieks?

Ik ben op zoek naar iets anders dan altijd dezelfde goede doelen of flessen wijn die straks met kerst naar mijn zakelijke relaties gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dat je relatiegeschenken wilt sturen is al een goede stap. Immers toont onderzoek (http://blog.berendsohn.nl/promotionele-artikelen-versterkt-het-imago-en-overtuigt-klanten/) aan dat relatiegeschenken het imago versterken en klanten overtuigt tot nieuwe aankopen.

Het is natuurlijk bedrijfsspecifiek hoe je jezelf uniek kan neerzetten. Vaak kan er gedacht worden om je missie & visie uit te beelden in een relatiegeschenk. Bij Berendsohn zijn wij uniek door enkel exclusieve, design relatiegeschenken aan te bieden. Op deze wijze ben je gegarandeerd uniek met je relatiegeschenken. Wij denken graag met je mee.

Bekijk ook eens de blog van berendsohn op http://blog.berendsohn.nl om ideeën op te doen.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via dit bedrijf, kunnen mensen zelf hun cadeau uit kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben eens huisjes laten maken bij een pottenbakster, daar kon een waxinelichtje in. Ons bedrijf geeft verwarmings adviezen, dus heel toepasselijk. Ik ken jullie bedrijf niet maar misschien kun je wel iets dergelijks voor jullie bedrijf laten maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ons bedrijf koos vorig een imker uit de buurt en liet daar kerstpakketten maken, origineel, streekgeboden en lekker
(honingmosterd, honingazijn, en de bijkomende produkten als bijenkaarsen en houdertjes ervoor.
Misschien is er bij u in de buurt ook zo'n soort bedrijfje wat iets bijzonders produceert (boerderijwinkel bv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je graag willen uitnodigen om eens te kijken op onze website www.iberia-at-home.nl. Je vindt hier diverse producten welke niet alleen leuk zijn om voor jezelf te kopen maar ook om cadeau te doen.

Tevens is er de mogelijkheid om cadeaubonnen te kopen, zodat jouw relaties zelf iets uit kunnen kiezen.

Op deze wijze geef je je relaties een persoonlijk en uniek geschenk in plaats van hetgeen standaard wordt gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook zelf een leuk pakket samenstellen? Ga naar de Xenos, Blokker, Marskramer o.i.d. en zoek een paar leuke dingetjes uit. Koop er een leuke doos/mand bij en je kunt zo een leuk kerstpakket maken.