Is er een geldautomaat in NL (welke bank?) waar je een bedrag van 100 euro in tientjes kan pinnen (in een transactie)?

Meestal moet je combinaties van 10 - 20 en eventueel 50 eurobiljetten kiezen. Ik wil echter alleen maar briefjes van 10! Dat vind ik en ook de meeste winkeliers veel handiger!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Die optie is er bij mijn weten niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de Rabobank kun je zelf aangeven welke biljetten.
Maar niet als je 100 euro gaat pinnen, dan zou je twee keer 40 en 1x 20 euro moeten pinnen en dan aangeven dat je biljetten van 10 euro wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb net 150 gepint bij de rabo en kon kiezen wat ik wilde
het max aan tientjes was 7 en de rest was 20 euro biljetten.

Toegevoegd na 6 minuten:
als ik bepaalde biljetten wil hebben pin ik bij in de supermarkt en daar vraag ik dan om die biljetten vaak krijg je ze ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat van de Rabobank klopt inderdaad. Alleen als je geen Rabopas hebt maar een pasje van een andere bank dan lukt dit niet. Je kunt met maar 1 keer per dag bij een andere bank pinnen.