Kan ik webshop analyses maken en verkopen aan de webshop zonder een eigen bedrijf te hebben?

Ik heb al meerdere webshop analyses geschreven en daar feedback op gehad. De webshop eigenaren hebben verteld dat ze er veel aan hebben. Ik wil alleen niet naar de kvk omdat ik dit alleen deze zomer periode wil doen voordat ik weer naar school moet. Is dat mogelijk of kome ik in de problemen als ik dat doe?
De analyses waren als school opdracht gemaakt en ik werd er niet voor betaald.

een jaar geleden
1.2K
TurfGraver
een jaar geleden
Als je er niet voor betaald wordt is het geen probleem.
VraagAntwoord66
een jaar geleden
"Kan ik webshop analyses maken en verkopen...." en "....en ik werd er niet voor betaald". Die twee stukken spreken elkaar tegen. Verdien je er nu geld mee of niet? Als je er geld mee verdiend, is het een probleem, anders niet

Antwoorden (1)

In de praktijk zal het geen probleem zijn sls het een eenmalige actie is; dan zijn het ‘inkomsten overige werkzaamheden ‘.
een jaar geleden
fenarbb
een jaar geleden
En als ik meerdere webshops benader? En ze betalen voor de analyse.
tinus1969
een jaar geleden
Het betalen an sich is niet het issue; KvK inschrijving is nodig als zodra je dit ‘bedrijfsmatig’ doet, dus als structurele manier van inkomsten verkrijgen. Je zegt zelf dat je dit alleen deze zomer wil doen. Dat is niet structureel genoeg. ( het is een grensgeval, en KvK inschrijven heeft soms ook voordelen).