Wie kent er een goed (en gratis) boekhoudprogramma voor een zelfstandige ondernemer?

Graag ervaringen van mensen die ook daadwerkelijk met het programma gewerkt hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Winbank is een boekhoudprogramma voor particulieren. Het is uitgebreid genoeg voor bedrijven, toch is dit programma in de eerste plaats ontwikkeld voor mensen zonder veel kennis van het boekhouden. Hiervoor is er een interface ontwikkeld waarin je alle gegevens invult. Het programma boekt dan alle verrichtingen achter de schermen. Ook handig is dat Winbank overschrijvingen kan importeren van alle grote Nederlandse en Belgische banken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snelstart werkt fijn, de demo is gratis daarna ook niet duur in vergelijking met de meeste boekhoudprogramma's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Ik zal er naar gaan kijken.
Wat wil je ermee gaan doen? Als ik dit weet zou ik je advies kunnen geven. Online, Voorraad, veel weinig mutaties, BTW, belastingaangifte etc... Belangrijk om te weten en dan daarna je keuze maken.