Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat mag wel, mits je aan de wettelijke eisen voldoet. Zie voor informatie hierover de onderstaande link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja hoor, doen veel organisaties tegenwoordig.
KPN bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je daar mee accoord bent gegaan zie ik geen probleen. Wel is het volgens mij zo dat als je er op staat een origineel te ontvangen, de afzender hier aan dient te voldoen.
Overigens gaat het hier vaak om bedrijven die jij hebt gemachtigd om de abonnement of telecomkosten van je rekening te laten halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag: http://www.nvj.nl/nieuws/bericht/factureren-bij-e-mail/ De vraag is alleen of je dat wilt. Veel mensen zijn langzamer met het betalen van facturen per e-mail omdat ze die zelf moeten uitprinten (als ze belastingplichtig zijn). Dat wordt vaak uitgesteld. Het komt ook voor dat facturen kwijt raken tussen de hoeveelheid spam. De wet is aangepast, maar naar mijn gevoel te vroeg. Het is op dit moment nog steeds duidelijker om een papieren factuur te versturen of te ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk mag dat. Maar ik zou wel zeggen; laat je klant kiezen. Zo vraag ik altijd als ik per e-mail een factuur mag zenden. 9 van de 10 keer vind de klant dat geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang afspraken tussen partijen de wet en openbare orde nietin de weg staan mag je alles afspreken. Het onderwerp zal bepalen of je juridisch genzien nog andere stappen moet ondernemen (onroerendgoed notaris)Al je klant instemt met een elecctronische nota dat zijn er geen beperkingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding