Heb je een vergunning nodig om merkhorloges en merk armbanden via een webshop winkel te verkopen?

Merkhorloges zoals Armani, Michael Kors enzovoort.
Merk armbanden als Buddha to Buddha.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ook horloges als G-Shock of Sekonda.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ook horloges als G-Shock of Sekonda.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel je er hebt, of aanschaft, maar vanaf een bepaalde waarde is het verplicht voor de verzekering beveiligingsmateriaal te plaatsen, zoals bijvoorbeeld een alarm en/of camera's. Neem even contact op met je verzekering hoe dit zit. Mogelijk moet je ook je verzekering omhoog schroeven.

Antwoorden (1)

Waarom zou je een vergunning nodig hebben? Zolang het inderdaad de orginele zijn is er niets aan de hand maar als het imitaties zijn krijg je op een gegeven moment de politie en de fabrikant achter je aan. Ook als je denkt dat het de originele zijn.