weet iemand wat de website of contactgegevens van Israelitsche investeerder " Omnam Investment Group" ?

ik zoek de website van het bedrijf “ Omnam Investment Group" . Hun ceo is David Zisser. Op internet kan ik niks over hun vinden. any tips?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Lastig, deze zal er niet zijn. Het is een groep Europese en Israelische privé investeerders, vertegenwoordigd door David Zisser. Zij zullen zich niet publiekelijk kenbaar maken. In Nederland heeft advocaten kantoor Lexence de deal tussen Omnam Investment Group en de Carlson Rezidor Hotel Group namens Omnam begeleidt, wellicht weten zij meer en kunnen zij je helpen.

David Zisser is de zoon van "Motti" Zisser, een Israelische tycoon, die van zijn voetstuk gevallen is. Ook hij hield zich bezig met investeringen, Elbit Imaging Ltd.