Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Trekken mensen zich meer aan van een gepersonaliseerde e-mail of gepersonaliseerde postkaart?

Deze vraag stel ik in het kader van een nieuwe vestiging die ik open; is het dan verstandiger een e-mail te sturen of een postkaart; wat lezen mensen dan écht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
833

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Reclames in mijn e-mail accounts gooi ik nog eerder weg (zonder ze in te kijken) dan echte papieren reclames. Ook als ze aan mij persoonlijk gericht zijn.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als ik voor mezelf mag praten: een kaart. Ik word ziek van al die spam, zelfs als het goed is bedoeld.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Een kaart wordt denk ik beter gelezen. Maar hoe ga je dat personaliseren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kaart. Ongevraagd commerciële e-mails sturen is trouwens strafbaar zonder toestemmning van de geadresseerde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeker geen email versturen. Mensen zien dit toch vaak als spam en zullen het niet eens lezen. Een postkaart zal zeker meer worden gelezen, mits je de outlook zeer opvallend en aantrekkelijk maakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kaartje.... De meeste mensen krijgen niet dagelijks een kaart en zullen dus veel geïntereseerder in een kaartje zijn dan in de zoveelste email, die ook nog eens reclame blijkt te zijn.
TIP:
Een afwijkend formaat van de betreffende kaart maakt nog meer indruk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding