Weet iemand een website om kermis artikelen te kopen?

Ik ben een schietkraam begonnen alleen ik heb nog geen aritkelen voor in mijn kraam weet iemand misschien een site om zulke artikelen te kopen bijvoorbeeld ,lazerlampjes of balletjes geweren

Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een website, voor iets dergelijks kan je beter persoonlijk langs gaan bij een groothandel, kan je de spullen bekijken en nog wat korting krijgen als je veel afneemt en je bespaart een hoop verzendkosten. Groothandels googlen en je weet waar je heen moet
anneliez
12 jaar geleden
google eens op bingoprijzen + verkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh.. kan je die prijzen ook gewoon online kopen?
ik maar altijd voor tientallen euro's dat touwtje kapotschieten.

Antwoorden (1)

Misschien is dit wat? Anders zelf nog even googlen op "kermisprijzen groothandel" en dat soort dingen

Toegevoegd na 1 minuut:
Die laatste bron is ook wel een leuke