weet iemand welke steunmaatregelen je krijgt om als zelfstandige te beginnen?

weet iemand welke steunmaatregelen je krijgt om als zelfstandige te beginnen? ik zou graag een dierenpension openen en weet echt niet waar ik daarvoor moet kijken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geweldig idee! ik zou je iig steunen!

Antwoorden (2)

Kijk hier eens; alle regelingen op een rijtje:
http://www.startersunie.nl/subsidiemogelijkheden-voor-startende-ondernemers/

Klik ook eens op diezelfde site, bovenin de zwarte tabs.
Je kunt er van alles lezen, waar je aan moet denken bij het starten van een eigen onderneming, zoals een ondernemingsplan, en er wordt ook uitgelegd hoe je dat moet doen. Al die links zijn interessant.

Mocht je toch nog vragen hebben, ga dan naar een startersdag. Dan kom je echt alles te weten, hoe je een onderneming moet starten.
http://www.startersunie.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Belastingdienst doet veel moeite om startende ondernemers te helpen. (zodat je latere een goede klant kunt worden :-)
Kijk bijvoorbeeld eens op de starters sectie bij de Belastingdienst.