Wat zijn normale prijzen in de horeca voor niet-alcoholische drank?

Iemand die ik ken wil in een winkel in het oosten van het land een koffie-corner maken waar koffie, thee en frisdrank wordt geserveerd. Wat zijn normale prijzen voor dit soort consumpties? Er wordt geen alcohol geschonken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Koffie 1,75 tot 1,90 ,capuccino 2,00,thee hetzelfde als koffie,behalve als het speciale thee is,dan 2,10 tot 2,30 latte machiato 2,50.Frisdranken ongeveer 1,80.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het idee,dat de stad Groningen niet in het oosten van het land ligt en bovendien zullen bij ons in het oosten de glaasjes wel kleiner zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'bij ons' in het oosten vind ik 1.50 voor een fatsoenlijke bak koffie normaal. Voor thee dezelfde prijs.
Voor frisdrank ( een normaal 20 cl glas ) vind ik 1.80 een normale prijs.
Voor bijv. bier vind ik 2.00 tot 2.20 voor een 25 cl glas een normale prijs. Ik vind de prijzen zeker duur, maar ik vind het wel 'normaal' in de zin van: Het komt veel voor.

Andere antwoorden (3)

Oosten van het land, dus aan de grens. Kijk dan over de grens en verlaag het met 10 cent of zo. Zit je goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leek mij een vraag om de concurentie voor te zijn, Maar goed.
Koffie 1.60
frisdank 2.40
alcohollischedrank 3.50 tot 4.50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen idee of je in het oosten van het land bent geweest, maar deze prijzen zie ik daar zelden.
Dat varieert vanaf €1,70 tot wel €3,- . Afhankelijk waar je je bevindt en onder welke omstandigheden. Tijdens evenementen loopt de prijs vaak aardig op, terwijl op een doordeweekse dag, als er niets te doen is, de "normale" prijs gehanteerd wordt.