Wat te doen met btw bij doorfactureren?

Ik ben heel erg nieuw als het op factureren aankomt dus babytaal wordt op prijs gesteld..

Ik doe sinds kort freelance video editing voor een bedrijf. Nu heeft dit bedrijf een vaste editor in dienst via een VAR-verklaring.
Zij betalen haar uit voor alle geleverde filmpjes en willen dat wij de betaling onderling regelen.

Moet ik haar nu een factuur sturen met btw of zonder? Want ik ben bang dat we anders dubbel belasting afdragen.
Zij heeft zelf geen idee en bij het bedrijf kon ik er ook niet achterkomen
hoe we dit nou precies moeten aanpakken.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zij heeft dus een opdracht van een bedrijf en zij geeft jou opdracht om onderdelen aan te leveren aan haar jij factureert haar inclusief btw. Zij kan die btw weer verrekenen met de fiscus. Zij factureert haar opdrachtgever met btw. Btw kan je nooit dubbel betalen.
ronron1212