Ik wil kookworkshops op gaan zetten, moet je daarvoor ook naar de kamer van koophandel en waar moet ik nog meer rekening meer houden!

Heb extra oven, goede koelkasten en vriezers enz.

Weet jij het antwoord?

/2500

Betalende klanten misschien? Hoewel dat voor de hand ligt, kijken veel beginnende ondernemers daar nog wel 'ns overheen! Ga pas van start als je 10 keer in 2 maanden een avond voor tenminste 5 betalende klanten hebt georganiseerd: heb je a) je bewijs dat je kunt verkopen, b) dat er een markt is, en c) kun je de aanloopkosten maken...

Ik zou eerst maar eens een boek over ondernemen gaan lezen als ik jou was.

Met de kamer van koophandel weet je wel beter!!

Waar wil je gaan beginnen?? Je zegt dat je een extra oven en koelkasten hebt maar gewoon thuis lijkt me niet te gaan lukken omdat je, zodra je je professioneel, met koken bezig gaat houden je ook aan heeel veel andere eisen moet gaan voldoen zoals VWA hygiene en dergelijke. Het beste is om voor jezelf een ondernemingsplan te gaan maken. Als je dit doet kom je vanzelf alle regelgeving tegen waar je aan voldoen moet. En dan kun je voor jezelf ook gaan bezien of het een haalbare kaart is. Veel succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100