Bedrijf die voor andere bedrijfjes spullen op marktplaats zet?

Bestaat er een bedrijfje die voor anderen, advertenties plaatst op bv marktplaats? Hiermee kan bv een handelsonderneming zijn materiaal aan een breder publiek kwijt? Zou hier anders behoefte aan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee die zijn er niet handelsondernemingen doen dat zelf wel als ze daar behoefte aan hebben
ronron1212
13 jaar geleden
Heb met de gedachte gespeeld. Echter voor particulieren. Iemand die foto's maakt van de goederen, en deze met een gepaste tekst op marktplaats zet. En tegen een meerprijs de verkoopafhandeling doet. (contact, versturen enz.)
Omdat niet iedereen de moeite wil nemen bijvoorbeeld zijn producten van zolder zo via een marktplaats aan te bieden, dit echter misschien dit alles wel uit handen wil geven. In ruil voor een deel van de opbrengst. Echter marktonderzoek is nodig om erachter te komen of deze markt substantieel is (Bijv. Hoeveel huishoudingen maken geen gebruik van online marktplaatsen?). En of het bestaansrecht heeft. Het komt erop neer dat je je richt op het verhogen van het vertrouwen van het gebruik van online marktplaatsen bij verkopers. Hierover is een rapport en artikel geschreven. Zie hiervoor de bron.
Hoop je hiermee verder geholpen te hebben.

Veel succes bij het verkennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er behoefte aan zou zijn, was het waarschijnlijk nu al gedaan en niet door jou, omdat jij je idee eerst op internet zet, waar andere het gewoon kunnen stelen..
snap je..?
als je denkt een goed idee te hebben, moet je zelf research doen naar je product/dienst niet zo openbaar, stel dat het wel wat was... dan was het nu weg en verdient er iemand anders bakken met geld aan jouw idee...