hoe gaat de inkoop op een productenbeurs? bestel je de producten of reken je ze direct af bij een stand?

Bijvoorbeeld een beurs met leveranciers op het gebied van huis en tuin. Je wilt een bedrijf beginnen dat producten verkoopt maar je hebt nog geen leveranciers. Je kunt rondkijken op een beurs, maar hoe gaat het dan als je iets leuks ziet vor je winkel?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

In de meeste gevallen plaats je een order die later geleverd wordt. Misschien vragen ze voor nieuwe klanten om een legitimatie. Heel soms zijn er verkoopstands van 'snuis' (kleine artikelen zoals kettingen, oorbellen enz.) waar de bestelling meteen wordt afgerekend en kan worden meegenomen. Ik heb deze ervaring in de Jaarbeurs in Utrecht, maar ook in Düsseldorf en andere grote steden.

Toegevoegd na 2 uur:
Je hebt wel een beurspas nodig, niet iedereen kan er zomaar in. Die pas staat dan op naam van je bedrijf en is voorzien van je KVK nummer, maar dit kan nu veranderd zijn. Was in mijn tijd zo. Vraag even na bij de beurs waar je heen wilt.