Heb op werk-adres acceptgiro gekregen van IRD (Internet Registratie Dienst) uit Rotterdam. Ga er vanuit dat het oplichting is. Ooit van gehoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Zoals ik al vermoedde. Hartelijk dank, Raytje! Een + van mij. Indien mogelijk zou zijn.....
Kimath
12 jaar geleden
smerige actie eigenlijk, zomaar facturen sturen naar mensen en dan hopen dat ze betalen.

Antwoorden (3)

Dat is inderdaad een oplichtersbende. Een soort zoekmachine waar je als bedrijf gevonden kunt worden. Schrijf wel een brief naar ze dat je niet gediend bent van hun diensten.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, ik bewaar die postzegel liever. Het kost hun geld, mij niet. Wie zit er achter postbusnummer 9001, 3700AA te Rotterdam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel sturen, maar dan ongefrankeerd1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt die brief beter doorsturen naar de politie....Of het juridisch gezien echt oplichting is moet overigens nog blijken...
Ze vragen geld en beloven dat je ervoor in een registratie systeem terecht komt. Maken ze dat waar dan doen ze wat ze beloofd hebben voor het geld dat ze ervoor vragen.
Wordt anders als ze je willen verplichten tot betalen ipv een "vrijwillige" offerte voor die registratie te sturen.
Is idd bekend, maar niet in de goede zin van het woord. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heeft een artikel over een de krant gestaan en volgens mij is het ook op Radar geweest. NIET betalen, het is een oplichterij. Voor de volledigheid het artikel in de link.