Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet ik me inschrijven bij kvk als ik bijna tot niks aanwinst maak?

Ik heb een voetbalschool en ben minder jarig. Moet ik me inschrijven bij kvk en zo ja hoeveel zal dit ongeveer kosten want maak bijna tot niks aan winst ik doe het omdat ik het leuk vindt het is geen voetbalschool waar je je kunt inschrijven maar waar je gescout voor word en er word geld gevraagt maar dat gaat op aan kleding en materiaal

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als de winst niet hooger dan 1000 euro per maand is dan nee, maar mocht je plan zijn ooit een groote instantie te worden en te groeien, dan zou ik dit wel aanraden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je twijfelt of je je in moet inschrijven kun je het beste contact opnemen met de Kamer van Koophandel bij u in de buurt. De Kamer van Koophandel neemt de beslissing of je wordt ingeschreven in het Handelsregister. Je kunt tegen deze beslissing een bezwaar indienen. Voor de beoordeling of je wel of niet wordt ingeschreven moet je goederen of een dienst leveren, daar een vergoeding voor vragen, regelmatig deelnemen aan het economische verkeer, meer dan 1 opdrachtgever hebben en je werk naar eigen inzicht kunnen uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding