Ik heb onlangs een BV opgericht en kan niet inloggen op de site van de Belastingdienst, wat moet ik nu doen?

Nu ben ik in het buitenland tot 1 februari a.s., dus contact met belastingdienst is lastig en ik moet mijn btw aangifte voor 1 februari a.s.
Met persoonlijke digid lukt ook niet. Hoe kan ik dit het beste doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bel met de BelastingTelefoon Buitenland (+31 555 385 385); zij kunnen je vervolgens doorverbinden met de afdeling Ondernemingen, als je bedrijf in Nederland gevestigd is.
Ik heb zelf bij de Belastingdienst gewerkt en mijn ervaring is dat zij vrij coulant zijn omtrent uitstel van aangifte en dergelijke, zeker wanneer je problemen met inloggen ervaart.
Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur, uiteraard CET.

Toegevoegd na 33 seconden:
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goh, ja. Dat je een telefoon hebt die ook kan bellen....Plus