De zelfstandigenaftrek geldt voor de ondernemer die aan het urencriterium voldoet.
Indien de ondernemer bij het begin van het kalenderjaar de leeftijd van 65 heeft gehaald is de zlefstandigenaftrek €7280.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
- de vraag gaat over 2014. Het artikel komt uit 2012.
- ook als je nog geen 65 bent, krijg je de aftrek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sorry fout in de tekst, het moet zijn:
De zelfstandigenaftrek geldt voor de ondernemer die aan het urencriterium voldoet.
Indien de ondernemer bij het begin van het kalenderjaar de leeftijd van 65 NIET heeft gehaald is de zlefstandigenaftrek €7280. dit artikel is een geldend wetsartikel, dit wetsartikel heeft geen wijziging gehad.
SimonV
10 jaar geleden
Dat is niet zeker, de wet zou gewijzigd kunnen zijn.
Als je deze website laadt krijg je de melding: "Wijzigingen per 1 januari 2014
Eind december is een grote hoeveelheid wijzigingen in wet- en regelgeving bekendgemaakt, met inwerkingtreding per 1 januari 2014.
Alle Staatsbladen zijn tijdig verwerkt, maar het is mogelijk dat ondanks alle inspanningen van de redactie een aantal Staatscouranten en PBO-bladen uitgegeven op 20 december en later, niet tijdig is verwerkt in wetten.overheid.nl.
Deze verwerking zal uiteraard zo snel mogelijk na 1 januari alsnog plaatsvinden."
SimonV
10 jaar geleden
De min is overigens niet van mij...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Makkt mij niet uit joh, ik probeer alleen jou te helpen. Wat je ermee doet moet je zelf weten, dus als iemand anders een min geeft doet hij/zij dat maar zelf wilt diegene geen reactie geven...