Kan je als particulier kinderdagverblijf subcidie krijgen?

We willen een nieuw wel een bestaand gebouw geheel gaan inrichten als kinderopvang zowel binnen als buiten, zijn hier subcidiemogelijkheden voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Informeer eens bij de Kamer van Koophandel. Of bel mijn buurman even. Die zoekt dit met zijn onderzoeksbureau op 'No cure no pay' basis voor je uit...

Of neem even contact op met Senternovem (zie link)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn zeker vele mogelijkheden, je moet je gewoon goed laten informeren en goed zoeken op het internet.