Is er een beurs voor mensen die een winkel willen beginnen?

Ik sprak laatst iemand die een winkel was begonnen met allerlei aparte dingen uit China, electronica, speelgoed, zelfs scooters. Waar vinden ze die dingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kunt een gesprek aanvragen bij de Kamer van Koophandel. Kosten ongeveer 50 Euro. Die kunnen je met alles helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben zelf al vijftien jaar ondernemer en het enige waar de KvK je mee kan helpen is elk jaar een aanslag te doen op je bankrekening voor het batalen van de jaarlijkse premie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry hoor, dat je me hiervoor een -1 moest geven.
Bij de Kvk waaronder ik heb geressorteerd, kun je vragen naar een specialist, en die kan je van alles vertellen, en je ook aan contacten helpen van mensen die ook met deze handel bezigzijn.
Zo n uitgebreid gesprek kost iets extra.
Volgens mij is dit een zinvol advies.
Bij de importeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en waar vind je "de importeur"????
Probeer eens bij een con-collega te vragen waar hij zjn spullen vandaan haalt. En staat er niets in de vakbladen? Of op internet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke zijn de vakbladen?
Je moet eens binnenlopen bij de plaatselijke Kamer van Koophandel, daar kunnen ze je allerlei informatie geven over startende ondernemers.
Tevens worden er geregeld beurzen georganiseerd door het MKB. Informeer bij MKB Nederland.

Ook zou je eens bij je bank kunnen informeren, ik weet dat banken ook jaarlijks een beurs organiseren voor ondernemers dus die moeten je ook kunnen helpen.