Wordt de tijdelijke BTW verlaging in de bouw verlengt?

Of stopt deze definitief in maart 2014?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is nog niet besloten. Vooralsnog geldt dat de regeling stopt per maart 2014

Net als bij de vorige verlenging wordt een eventuele verlenging pas op het laatste moment bekend gemaakt. Dit voorkomt dat opdrachtgevers hun opdrachten/investeringen uitstellen.
Een van de doelen van de tijdelijke BTW verlaging is immers om de opdrachten/investeringen aan te jagen.

Wil je op zeker spelen, laat dan de opdracht vóór maart 2014 (geheel) uitvoeren