Hoevaak moet een zzp'r aangifte doen per jaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verschillend per bedrijfstak
ronron1212
11 jaar geleden
hoezo verschillend per bedrijfstak?
Bedoel je btw aangifte of iets anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangifte van de inkomsten enz.. Is toch per kwartaal?
ronron1212
11 jaar geleden
Nee dat is BTW inkomsten 1 x per jaar.

Antwoorden (1)

Voor de inkomstenbelasting doe je 1 keer per jaar aangifte. Voor de omzetbelasting kan het zijn dat je per maand, kwartaal of jaar aangifte moet doen. Als je inlogt op http://bit.ly/VP2FaA met je persoonlijke gegevens kun je je emailadres opgeven. Je ontvangt dan een mail wanneer je aangifte moet doen.

Pim
Webcareteam Belastingdienst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe het per kwartaal.. Altijd gedaan..ik sta wel ingeschreven bij Kvk, maar heb nog niets verdiend uit de onderneming.