Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vraag is waar winkels die goedkoop hun producten aanbieden, deze producten vandaan halen?

Ik zoek soms naar groothandelaren, maar sommige zijn nog duurder dan sommige normale winkels. Nu ben ik benieuwd waar die winkels de producten die zij verkopen vandaan halen. Alle antwoorden zijn welkom

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij fabrieken, over voorraden,
bij fabrieken, oude verpakkingen,
bij winkelketens, oude verpakkingen en over voorraden.
Bij fabrieken en groothandels, grote hoeveelheden inkopen levert grote kortingen op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt omdat die firma's dikwijls grote hoeveelheden kopen of betere afspraken hebben met die leveranciers maar ook en vooral omdat ze een kleinere winstmarge nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dergelijke winkels kopen partijen in van winkels die van deze artikelen af willen.
Zo heb ik wel eens in zo'n winkel voor 2 euro vloerkleedjes gekocht die volgens het merkje onmiskenbaar van ikea kwamen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel budgetwinkels (bij ons in de stad onder de naam van Big Bazar, ActieMaxi etc) doen inkopen op faillisementveilingen, waardoor je heel goedkoop aan producten kan komen. Twee grote organisaties van faillisementveilingen zijn bijv. BVA-Auctions en Pro Veiling. Al heb ik met deze laatste toch problemen gehad als je iets wilde bezorgen en 2 maand later nog steeds niet bezorgd werd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding