Mijn vraag is waar winkels die goedkoop hun producten aanbieden, deze producten vandaan halen?

Ik zoek soms naar groothandelaren, maar sommige zijn nog duurder dan sommige normale winkels. Nu ben ik benieuwd waar die winkels de producten die zij verkopen vandaan halen. Alle antwoorden zijn welkom

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (4)

Bij fabrieken, over voorraden,
bij fabrieken, oude verpakkingen,
bij winkelketens, oude verpakkingen en over voorraden.
Bij fabrieken en groothandels, grote hoeveelheden inkopen levert grote kortingen op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt omdat die firma's dikwijls grote hoeveelheden kopen of betere afspraken hebben met die leveranciers maar ook en vooral omdat ze een kleinere winstmarge nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dergelijke winkels kopen partijen in van winkels die van deze artikelen af willen.
Zo heb ik wel eens in zo'n winkel voor 2 euro vloerkleedjes gekocht die volgens het merkje onmiskenbaar van ikea kwamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel budgetwinkels (bij ons in de stad onder de naam van Big Bazar, ActieMaxi etc) doen inkopen op faillisementveilingen, waardoor je heel goedkoop aan producten kan komen. Twee grote organisaties van faillisementveilingen zijn bijv. BVA-Auctions en Pro Veiling. Al heb ik met deze laatste toch problemen gehad als je iets wilde bezorgen en 2 maand later nog steeds niet bezorgd werd.