Wat kost het als ik een product uit Amerika koop op het bedrijf?

In Nederland zou dit dus zonder BTW zijn.
Komt er nog invoerkosten op?

Toegevoegd na 18 minuten:
Waarde is ongeveer € 250,-

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ligt aan de waarde van de producten die u besteld heeft

Toegevoegd na 1 uur:
in uw geval zal er dan wel belasting
en invoerrechten
en inklaringskosten betaald moeten worden
om het produkt zowiezo bezorgd te krijgen

ik vermoed dat u de extra kosten dan wel weer kan declareren bij de belastingdienst
aangezien het producten voor het bedrijf zijn ?!

maar kijk even op deze site

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/buitenland_en_douane/goederen_ontvangen_uit_buitenland_oa_internetaankopen/wanneer_hoef_ik_geen_of_minder_belasting_te_betalen/wanneer_hoef_ik_geen_of_minder_belastingen_te_betalen

en anders belt u ze gewoon !!! op nr 0800-0143

ik heb ze vanmorgen nog aan de telefoon gehad in verband

een pakje uit china maar om dat maar 11 euro koste

heb ik niks te maken met extra kosten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je geeft niet aan welk product het is, hoeft ook niet. Op de website van de douane kan je zelf bekijken wat de bijkomende kosten zijn aan invoer.
Er is ook een rekenvoorbeeld, zodat je een idee krijgt, dat is de 2e link.

Ik heb zelf ooit een hele pannenset, waarde $500,= verstuurd vanuit Amerika naar Nederland en dat kostte me een kleine €75 aan invoerrechten en afhandelingskosten van het postbedrijf.

Als je het duizelt al die informatie op de website, bel de douane dan op en informeer persoonlijk:
BelastingTelefoon Douane

Telefoon: 0800 - 0143
Bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Telefoon vanuit het buitenland: +31 45 574 30 31

Toegevoegd na 3 minuten:
Las de vraag niet goed, het gaat je om een bedrijfsbestelling, dat ligt natuurlijk anders. Sorry!

De link voor bedrijven is:
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/douane_voor_bedrijven/