Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft de betaling uit het verleden invloed op mijn huidige BBZ?

In 2007 heb ik een groot bedrag (paar duizend euro) moeten afschrijven omdat de betreffende debiteur dit bedrag niet meer betaalde en spoorloos verdween uit de gemeentelijke basisadministratie, waardoor het incassobureau destijds de procedure niet heeft kunnen voortzetten. Op een of andere manier is het geweten van de debiteur gaan knagen aan dit feit en heeft contact met mij opgenomen, om dit, 5,5 jaar naar dato, alsnog te willen voldoen. Hier zal uiteraard een overeenkomst voor de betalingsregeling worden getroffen en ben ik op dit moment nogal sceptisch over het feit of het überhaupt wel gaat gebeuren. Echter heb ik sinds vorig jaar mei een BBZ aanvulling. Heeft de betaling die deze debiteur doet op de openstaande facturen van 2007, invloed op mijn BBZ en op welke manier?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, want je krijgt een bijstandsuitkering.
Dus als je extra inkomsten hebt worden die verrekend.

Dat wil zeggen als er daadwerkelijk betaald word.
http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/subsidie/bbz?gclid=CM_D9Mm0r7UCFa3KtAod6WQALg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding