Kan je twee betaalpassen hebben bij de (rabo)bank op een eenmanszaak?

Is et mogelijk om binnen een eenmanszaak twee betaalpassen aan te vragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja.

"U kunt een zakelijke Rabo WereldPas aanvragen in combinatie met een zakelijke rekening. Deze zakelijke bankpas kost € 1 per maand. Het is mogelijk een extra Rabo WereldPas aan te vragen voor uzelf of voor uw medewerkers. Een bankpas aanvragen kan online of met een geldig legitimatiebewijs bij uw eigen Rabobank."
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Woah. Snell reactie en precies wat ik zocht! Super bedankt!
Computoon
11 jaar geleden
Graag gedaan :-)
Als er geen beter antwoord komt, mag je mijn antwoord kiezen 'als beste antwoord', dan ben ik weer een stap dichterbij de gouden medaille :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snelle reactie, en precies want ik zocht. Perfect!