Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik in contact met een leverancier? zie uitleg.

Graag zou ik een internet winkeltje beginnen. Een goede kennis van me die leuke website's in elkaar zet doet dit voor een klein prijsje, maar zonder spullen ben je natuurlijk nergens. Dit was dus ook mijn eigelijke vraag. Hoe kom ik in contact met leveranciers van telfeoon accesoires zoals hoesjes, oortjes etc. Ik ben dan wel opzoek naar producten die echt zijn. Dank u!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet niet in contact proberen te komen met een leverancier, maar met een groothandel. Deze geven bulkkorting als je in partijen inkoopt. Op internet zijn heel veel groothandelsprijzen te vinden, zowel Nederlandse als internationale. Een voorbeeld van zo'n groothandel (inclusief uitleg van het kortingsysteem):
http://www.pixmania-pro.nl/nl/nl/directe-korting_programma
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe dichter bij de producent hoe beter natuurlijk, alleen zal je dan voor vele duizenden euro's aan producten moeten aanschaffen.
Inkoopkanalen genoeg, probeer eens de plaatselijke telefoonwwinkel, wellicht dat je enkele producten op je website mag zetten.
Dit enkel om te beginnen, later zou je alsnog groot kunnen inkopen.

Bedenk wel dat je met je "door een vriend voor een klein prijsje" in elkaar gezette website beter vindbaar zal moeten zijn dan je grote concurrenten.
Begin klein loop niet te hard van stapel.

Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding