Is het voor een klant belangrijk dat je je Unique Selling Points aangeeft?

Of is het meer voor jezelf als ondernemer dat je daarop je marketingbeleid op afspiegelt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een onderneming hebt in een sector waarin veel concurrentie is, dan is het gebruik van een of meerdere USP's zeker van belang. Met een USP kun je je namelijk onderscheiden van de rest en dat kan doorslaggevend zijn om voor jouw bedrijf te kiezen. Bedrijf A en bedrijf B leveren bijvoorbeeld beide groene koffiekopjes. Bedrijf A en B bezorgen allebei binnen 2 dagen, bedrijf A heeft echter een USP: zij bezorgen binnen Nederland gratis. Dan is voor heel veel klanten de keus snel gemaakt. Als je ergens in uitblinkt, dan moet je dat ZEKER kenbaar maken aan je klanten.

Ja, je moet wel duidelijk maken waarom de klant juist bij jou gaat kopen en niet bij de concurrent!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100