Mag ik droid in mijn bedrijsnaam gebruiken?

Ik wil een eigen bedrijf starten met als naam .....droid, hierbij zit droid dus vast aan een ander woord. Ik las op de Android site:
Any name with 'Droid' alone may not be used in a name.
Mag ik mijn naam wel gewoon gebruiken omdat droid vast zit aan een ander woord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Google is wel machtig, maar dit gaat wel erg ver :-) Er zijn al verschillende bedrijven die een naam hebben waarin "droid" voorkomt. Die worden ook netjes in Google rankings opgenomen, dus daar zit geen probleem.

Je moet natuurlijk wel oppassen dat bij het publiek geen verwarring ontstaat of ze met Android of jouw bedrijf te maken hebben. Zolang dat niet het geval is, heb je weinig te vrezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, ik heb de naam GromDroid uiteindelijk gekozen, voor meer info: gromdroid.99k.org