mag je zelfgemaakte meubels zomaar een label geven? Dus mag ik er een merknaam aan geven zonder dat je bent ingeschreven bij de kvk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja, je mag je zelfgemaakt meubels een zelfverzonnen naam/ merk geven.

als je dit merk/ de naam echter niet registreert bij het merkenbureau is het niet beschermd en kan iedereen met deze naam aan de haal gaan. echter dat is niet altijd even boeiend, als je je meubels alleen maakt voor eigen gebruik bijv.

Toegevoegd na 43 seconden:
wat trouwens niet mag is een beschermde naam/ merk van een ander plakken op je meubels. maar dat spreekt denk ik voor zich.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom een min voor dit antwoord???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat ik die min niet snap geef ik een plus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Compensatie plus (en trouwens gewoon een goed antwoord!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het dan duidelijk vinden als er een motivering bij zit. Nu is het net alsof het trolgedrag is.
Een inschrijving bij de KvK houdt in dat je zaken wilt doen, dus kopen en verkopen, handelen etc.