Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede locaties, evenementen en markten om vanuit een mobiele keuken biologisch plantaardig eten te verkopen?

Ik werk aan mijn ondernemingsplan voor een mobiele keuken met bio-plantaardig eten zou graag specieke tips willen krijgen voor plekken waar ik met mijn keuken zou kunnen gaan staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

kunstmarkten en boekenmarkten, het lijkt mij dat dat soort mensen daar meer mee bezig zijn, biologisch verantwoord etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In wijken met kakkerige mensen, die meedoen aan de trend van milieubewust eten. Waarschijnlijk kun je die wijken zelf wel bedenken in je omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam op de Noordermarkt in de Jordaan. Erg groot en vooral gezellig en producten van hoge kwaliteit. Mobile keuken heb ik daar nog niet gezien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op aanvulling van m'n bovenburen, festivals!! Op Pinkpop meerdere malen zo'n soort tentje gezien :)
Veel succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(festivals als)www.smaakexplosies.nl op 24/25 september
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op biologische markten. Ik weet niet of die er al veel zijn. Maar in Utrecht en Amersfoort bijv. wel .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding