Wat zijn goede locaties, evenementen en markten om vanuit een mobiele keuken biologisch plantaardig eten te verkopen?

Ik werk aan mijn ondernemingsplan voor een mobiele keuken met bio-plantaardig eten zou graag specieke tips willen krijgen voor plekken waar ik met mijn keuken zou kunnen gaan staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (6)

kunstmarkten en boekenmarkten, het lijkt mij dat dat soort mensen daar meer mee bezig zijn, biologisch verantwoord etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In wijken met kakkerige mensen, die meedoen aan de trend van milieubewust eten. Waarschijnlijk kun je die wijken zelf wel bedenken in je omgeving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam op de Noordermarkt in de Jordaan. Erg groot en vooral gezellig en producten van hoge kwaliteit. Mobile keuken heb ik daar nog niet gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op aanvulling van m'n bovenburen, festivals!! Op Pinkpop meerdere malen zo'n soort tentje gezien :)
Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(festivals als)www.smaakexplosies.nl op 24/25 september
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op biologische markten. Ik weet niet of die er al veel zijn. Maar in Utrecht en Amersfoort bijv. wel .