De Kamer van Koophandel zal je ze graag (tegen betaling) leveren....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op googlemaps naar Amsterdam gaan, restaurant intypen, alle bladzijden afgaan. Hetzelfde met winkels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn veel sites waarbij je per regio en per branche kunt zoeken.
Denk aan de Goudengids, maar ook TomTom Places (voorheen iLocal). Googlemaps vind ik persoonlijk wat minder in deze methode, maar kan ook wel.

In de bronnen staan wat sites met de zoekopdracht 'kleding'.