Is er iets van (POS) materiaal dat je krijgt voor je horeca bedrijf waarvoor je reclame kunt maken ofzo ( icetea, Pepsi?) oa. Stampertjes,glazen?

Ik hoorde van een ander bedrijf dat ze altijd gratis glazen van ice tea krijgen en stampertjes, aangezien we om de 2 weken nieuwe bestellen word er dan best wel veel geld voor geïnvesteerd dus ik ben op zoek voor iets dat ons kan helpen wij verkopen zelf ook icetea, Pepsi , sisi, 7up Heineken etc.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet brutaal zijn spreek je leverancier er op aan dat je een goede afnemer bent en zeg wat je wil hebben sukses