Wat is in jou ogen een succesvol ondernemer?

Toegevoegd na 51 minuten:
Vraag me namelijk ook af of de regel geldt "een succesvol ondernemer is pas succesvol als hij daarnaast ook succesvol is in de relatie met zijn vrouw/gezin...

Weet jij het antwoord?

/2500

probeer altijd goede kwaliteit te leveren,tegen een rieele prijs,dan zul je de huidige crisis goed doorkomen, dan ben je een succesvolle ondernemer

Strikt gezien als hij gewoon een goedlopende, winstgevende zaak heeft. In een ruimere context denk ik dat een goed ondernemer een bedrijf heeft die allereerst financieel voldoende perspectief heeft, tevreden werknemers heeft, inovatief is, winst weet te halen zonder dat dat ten koste gaat van het milieu, werknemers enzovoort en dat het een toevoeging is op het bestaande aanbod. Ik zie de relatie tussen iemand als ondernemer en iemand als partner niet zo. Als een marathonloper eerste wordt dan krijgt hij/zij de gouden medaille, de privé situatie is privé en doet niks af aan de sportieve prestatie. Dat geldt imo tot op zekere hoogte ook voor een ondernemer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100