Voldoet VCA basis wanneer ik als zzp'er actief ben als onder-ondernemer?

Ik geef geen leiding maar ben eigenlijk meer freelancer. Heb VCA basis gehaald omdat ik dacht dat dit goed was, maar lees nu op internet dat een zzp'er VCA vol nodig heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

De zzp’er moet het diploma Veiligheid voor Operationeel Leidinggevenden VCA (VOL-VCA) hebben en, zo nodig de kwalificaties zoals vermeld in de SSVV Opleidingengids.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ZZP'er wordt je gezien als leidinggevende. B-VCA volstaat dan niet en heb je VOL VCA nodig.