Welke naam is het meest aansprekend voor een jong Mediabureau op Aruba?

Pink media, Spin media, Evolution media. Suggesties zijn van harte welkom. Het moet een pakkende naam zijn, die goed aanslaat tijdens een marketingcampagne.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik sluit mij bij de vorige beantwoorder aan.

Het belangrijkste voor je naam is de impact hiervan op je doelgroep. Daarnaast is het om snel bekend te worden ook belangrijk dat het een speaking name is... je naam zegt in het ideale geval al iets over je activiteiten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Reflection media

Island media

Shooting star media
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij bestaan de meest genoemde namen al.
Pink is een IT bedrijf (Pink Roccade), Spinhex is een drukkerij in Amsterdam en Evolution is volgens mij een filmproductie maatschappij.
Voor een goede naam en marketing campagne denk ik dat je onderscheidend moet zijn.

Waarom niet simpelweg AYM?
(Aruba Young Media).
Kan je ook leuk woordspelen met AIM (richten) en AYM :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
D (utch)
A (ntilles)
Media
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
I think you need to first think who your target audience is going to be... DUtch? American? Using the word Media might be too limiting...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Papiaments is de voertaal in aruba, research?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is de voertaal...maar engels of nederlands slaat het best aan hier. Daarom kies ik liever niet voor een papiaments bedrijfsnaam.